Selinto
Şirket yönetiyorsanız az- çok Adab-ı Muaşeret kurallarını bilirsiniz.. Siz soru sormussunuz, kişilerde bunu size zaman ayırarak cevaplamış.. Tamam uslubunda sıkıntı olabilir, ama bu sizinde ona aynı uslupla cevap verebileceğiniz anlamına gelmez..
Koca şirketi yönetiyorsunuz ya, burada bizim gibi avamlardan akıl almak gerine, uygun bir danışmandan seans alabilirsiniz, çünkü anladığım kadarıyla zamanınız çok kıymetli.. İyi günler diliyorum size🌸..