Selinto biz kolik dönemlerimizi atlattık 8aylık olmak üzereyiz ama bazen dersiniz ki keşke gazı olsa...diş çıkartma bölümüne geçtik kolik iken 3saat kesintisiz uykusu vardı ama diş döneminde malewef 1 saat uyusak şükür diyorum 12kez uyandığını biliyorum gecede ve bu durum doğal karşılanıyor 🤦♀️ Rahatlatıcı yöntemi memede
Durması bizde böle yani sadece o şekilde rahatlıyor yani bu süreçler çok kısa süreçler geçende biri bi yazmış kucağa alıştı tv ile susuyor kucaktan vazgeçiyor yani kucakta kalsın zaten etrafı gördükçe oyuncaktı halıydı dönemdeydi bunlarla günlük aktivite ile gün bitiyor ve yorucu olmuyor lakin bişi yaparken bide zarar vermeden yapılması gerek