1menekse benim de 10 aylık aynısı belki dahada agırı emin ol büyüdükce dahada zorlaşıyo durmuyolar peşinde koşmaktan kucak istemesinden gece 1 saate bir uyanmasından ve tek yaoıyprum eşim işte oluyo sürekli ve çok zor gercekten o küçük haline dua edersn yatırıyosn yatıyo en azından bizimji yatırıyorum bi yere gitsem gelip bakıyrum ayaga kalkmıs bi yerlere gitmeye çalısıyo yataktan düşecek bigün yani düşün ama herseye ragmen şükür diyorum onlarda olmasa napardk bi gülüşleri dünyaya bedel🥰