1menekse canım ilk zamanlar öyle oluyor. yeni hayatına adapte olmak zor haliyle. ama zaman içinde oturuyor herşey bebeğin gaz sıkıntıları bitince aslında sende rahatlamış oluyorsun. ben şunu anladım bir dönem hatta biraz uzun bir dönem öyle herşeye yetişemiyorsun ne yazıkki. yemek olsa ev temiz olmuyor sen duşa giremiyorsun derken zaman içinde düzeliyor çoğu şey ama düzelenlerin yerini başka sıkıntılar alıyor emin olabilirsin. mesela yürümeye başlayınca takip etmen gerek sürekli. yada kadı gıdaya başladığında günlük yemek hazırlama gibi 🙈