Yemin ederim ben :D benim bebeğim iki ay on günlük. İlk günler sütüm çoktu bir aylıkken ne olduysa azaldı. Süt azalınca bizde de problemler başladı bebeğim aç kaldı, gaz sancıları oldu. Uyku, yemek hayal oldu eşim bir iş için evden çıkar da bebeğimle yalnız kalırım bir şey olursa tek başıma ne yaparım diye korkudan ölüyordum. Her gün ağlıyordum yanımda kimse yoktu anne,kayınvalide vs. Seyahat yasağından gelemediler. Zar zor izin aldık kaymakamlıktan geldiler sonra 20 gün durup gittiler geçen hafta. Şimdi biraz toparladık ama inan yaşadıklarının aynını yaşıyorum ve ben de bu günlerin geçmesini ve hayatımızın düzene girmesini iple çekiyorum. Demek yalnız değilmişim bu konuda.