Arkadaşlar iki aylık bebegim var uzun müddet yanimda annem ve Kayinvalidem kaldı gittiler bebegimin de bu aralar huyu suyu değişti sürekli ağlıyor kucak istiyor emmek istiyor fazla emince kusuyor sonra gazi oluyor emmekten. Hicbir işimi yapamıyorum tuvalete bile zar zor gidiyorum eşim yıllık izinde ama iki haftaya izni bitecek yine ara ara o bakıyor ev işi yapıyor ama o gidince napacam sürekli kucağımda ağlayan bir bebek.ister istemez elimde olmadan önceki özgür hayatımı özlüyorum sonra özledim diye vicdan yapıyorum.bir tek ben mi zorlaniyorum bakıyorum bazı insanlar mükemmel anne bir ben miyim beceremeyen ne zaman her şey rayına oturacak. Kaçıncı ayda oh be diyecem anneliğin keyfini sürecem?