1menekse ayneeeen ben🤚🏻Benim bebeğim de iki aylık dün aşıya götürdük hatta,benim görümcem doğumdan sonra dört gün kaldı sonra tek başıma kaldım koronadan dolayı ailem gelemedi başka şehirdeler,eşim işe gidince koltukta bebekle başbaşa kalıyorduk o ağlayınca ben de ağlıyordum,Bırak temizliği ben kahvaltı yapamıyordum eşim dörtte eve gelene kadar,suyumu çerezimi meyvemi herşeyimi koltuğun kenarına koyup öle bekliyordum eşimi,gerilip uykusuz yorgun stresli olunca sütüm de olmuyordu zaten doğru düzgün beslenemiyordum,gün deil resmen saat saydım,bebeğim sadece memede sakinleşen memede uyuyan yerine koyduğun an uyanan ne gece ne gündüz uyumayan 24 saatte toplam bir saat uyuyan bi bebekti,eşim evdeysen kahvaltıyı akşam yemeğini o hazırlayıp temizliği de o yapıyordu,iki haftadır biraz düzeldi çok şükür,sana tavsiyem boşver temizliği akşam eşin gelince yap yemeği hatta o yapsın sen sadece bebeğinle ilgilen,bu arada gazı olunca da sürekli meme emip huzursuz olurlar bebekler gazına dikkat et rahat olunca bebek de sakin olur,biraz uzun oldu umarım yardımım dokunur👋🏻