deryardakayra Bende nuk emzik veriyorum yarım yamalak alıyor burdan bi anneden bibs markayı aldığını duydum sipariş verdim inşallah doğru düzgün onu bari alır
PayyEr26 deryardakayra emzik eline ulaşınca banada bilgi verirmisin canım bakalım alcakmı bebeğin ikisinden birini alcam ama genelde hep event diyorlar
Omerr19 PayyEr26 sürekli ağzına koydum öğürdü filan bir iki alıştı şimdi de emzijke oyun yapıyo benide emzik niyetine emiyo sürekli memem ağzında yara bere içinde göğüslerim 😔
PayyEr26 Omerr19 canım ya bende öle işte sürekli ağızda tok da olsa avent denedinmi bak herkes onu söylüyor ben pes etmiycem alcam o emzik ten
MiraysMutti Biz doğduğu ilk gun verdik, suan 1ayligiz memeden sonra onu veriyorum uyumadan önce cikartiyor oyle daliyor uykuya.
Omerr19 PayyEr26 emzik alıyor almıyor değil canım 7 aylık zaten benimki dişten dolayımı ne oyun yapıyo damaklarıyla eziyor
Omerr19 PayyEr26 canım yeğenim emzik almıyordu ablam avent aldı denedi o emziği aldı kolik bir bebekti bide dene istersen alır seni kide inşallah
PayyEr26 TalentedMom maşallah emsin tabi rahat olur baktım hep kenarlarda numaralar var 245 air falan DİE Bi farklerı varmı
PayyEr26 Omerr19 inşallah canım alcam kesinn şuan versemmiki sipariş gelmez heralde bayram sokağa çıkma yasağı var bide kargo karada geçerlidir
Tubazraa Bizde öyleydik sürekli öğrüyordu diliyle itiyordu ne zaman 2 buçuk aylık oldu ellerini farkedip emmeye başladı o zaman elini çekip emzik verdim
Balbocegi minik_kizim benimki de sadece uykuya geçerken bibs marka emziği alıyor ama yine istekli değil. Zorla sokuyorum ağzına. Hatta arada resmen kilitliyor ağzını. Hastane de vermeye başladım ama nafile 🙄 3 aylık şimdi
minik_kizim Balbocegi valla benimki de arada itiyo ama inat ettim ben alıştırcam yoksa uyumuyo emmeden sürekli memede kalmak istiyo
Rukiyemiran PayyEr26 avent ultra air al canım internete pahalıdır eczanede tekli 30 tl bende onu kulanıyorum