GSA1319 PayyEr26 ikililerinin de çeşitleri var desenli ve fosforlu olanlar pahalı benim aldığım düz renk ve gece fosforu yok
PayyEr26 GSA1319 anladım canım çok sağol ikili hani ya ikiside aynımı geliyor birde ucu nasıl tarif edermisisn zahmet olmassa damaklı mı öle gibi görünüyor bebeğim dmaaklı almıyor
Bubbles PayyEr26 fizyolojik uc diye geçiyor benim bebeğim de damaklı ve kiraz ucluyu tutmadı yassı uc oluyor adı fizyolojik emzik anne göğüs ucuna benziyor tavsiye ederim 0-2 aylık buldum internetten 0-6 aylıklar çok büyük oldu burnuna değiyordu
PayyEr26 Bubbles ay ne alcağımı şaşırdım inanki bebeğim benimde 2 aylık 0 6 büyükmüş olur diyorsunuz.
Havva2323 PayyEr26 avent ultra softu deneyin emzik hemen tutar benimkide diliyle ittirirdi ama emziği değiştirince aldı gerçekten büyük kurtarıcı
minimalanne PayyEr26 çok ses değil canım 🙃 uyarıyorsun o yüzden vuruluyor pıt pıt gibi 🤩 zamanla tutar inşallah benim oğlum öyle tuttu
tosuncukannesi PayyEr26 oğlum 2 buçuk aylık olana kadar tam 13 farklı emzik denedim hiçbirini almadı avent ultra Air aldım onu tuttu birgün kaybettim bulamadım emzik yok diye uyumuyor ağlıyor wee baby verdim direk tutup uyudu şimdi emziksiz asla uyumuyor
Bsrsgt minik_kizim benim kız onu bile kabul etmedi. Evde emzik ağacı kurdum dileklerimi falan yazıp asiyorum🤣
Neslihanmila PayyEr26 benim bebiş doğduğu ilk gün emzik aldı. Ve emzik olmadan uyumuyor. Gece ağzından emziği düşse ağlıyor. Emziği verince tekrar uyuyor😂bizimkisi de değişik bağımlı
dide86 PayyEr26 ben 3 günlüktü alıştırdım altını açınca ağlıyordu erdim arkasına urdum biraz tutum hop o gün bugün cok cok
TalentedMom PayyEr26 ben damaklı almıştım öğürmüştü hep Philips avent ultra air i dene tutması daha kolay bizimki onu emiyor çok emzil değiştirmiştim gerçekten memenınjm
PayyEr26 TalentedMom maşallah emsin tabi rahat olur baktım hep kenarlarda numaralar var 245 air falan DİE Bi farklerı varmı