K34bra Prensannesiiii emzik vermek şart mı peki ? Ben çok kararsız kaldım yaa sonra bırakmakta zorlanırsam diye.
Mrw-95 PayyEr26 bende çok emzik phılıps avent ultra air aldım onu denedim direk kaptı hiç bişey yapmadım zaten karşıyım bişeye batırıp vermelere
K34bra Prensannesiiii ayy ne bilim tandığım var bıraktıramıyor gerci biraz annede de bitiyor neyse düşünücem bunu teşekkürler 🙃
Minikmucizem- PayyEr26 avent ultra air dene canım sadece onu tuttu çok şükür rahatladım sadece uykuya geçerken veriyorum sıkılınca kendi atıyor uykuda
CankizimRavzam PayyEr26 benim kizim da almadi emzik surekli kustu bende zorlamadim 2 ay boyunca sabah beslere kadar emzirdim gerci simdi bile oyle napalim canlari sagolsun zor ama ben yapamadim emzik isini almadi