Ben kendi başımdan geçeni anlattım tabiki ebe doktor değilim.Hiç bir anneyi yanlışa teşvik etmek tabiki istemem. Evet mama bir anne sütü etmez ama aç olmasından iyidir. Benim kızım gündüz çok emdiği için gece sütüm yetmiyordu.tavsiye vermeye çekinir olduk yemin ederim ☺️🤗