Yesidil öyle kuzum ya. Oğlum hamileyken bile geceleri tekme atarak uyandırırdı beni 🤣 doğdu maşallah 5. Ayına kadar geceleri ne yaparsam yapıyım uyumazdı. 5 ayım yatak odasında oğlumu uyutmaya çalışmakla geçti 😀 4200 kg doğdu kan şekeri çabuk düşer siye doktorumuz saat başı emzir demişti bu yüzden meme bağımlısı oldu resmen uyuttuğum zaman bile saat başı uyanırdı şimdi 7 aylık olduk 2 en fazla 3 saatte yine uyanır emmek için 🤷🏼♀️ Burda okuyorum bebeğim uyuyor uyandırıp emzirmelimiyim fln diye ben hiç öyle bişey yaptığımı hatırlamıyorum cünkü resmen meme açık duruyordum 🤣
şimdi pek anlayamıyorsun ama biraz hareketlensin yüzüne gülsün komiklikler yapsın bi sarılsın fln hepsini unutacaksın canım. Biraz fazla uyudumu niye bu kadar uyudu ki diye gidip nefesini kontrol edeceksin uyansa da sevsem biraz diyeceksin ☺️
anne olmak çok çok çok güzel hemde fazlası ile zor ve sabır gerektiriyor ☺️