Ya böylr bişey olamaz napcam ben her gece hep aynı saatlerde bırakmıyor mememi sabaha kadar versem emecek uyumak istemiyor. Abartısız 2 saat emdi ama yok sanki hiç emmemiş beşiğe koyduğum gibi uyanıyo. Hep yalanıyo napcam ya gündüz bu kadar emmek istemiyor. Gece 12 gibi geliyoruz odaya emsin yatsın diye ama yok. Kafayı yicem. Bu arada 47 günlük bebeğim. Nolur bişeyler söyleyin ne yapsam ki. 2 günde bir akşamalrı banyo yaptırıyoruz. Banyo yaptırdığımız gece biraz daha iyi uyuyo. Ana her gün de yaptıramıyorum hasta olur diye. Yardımınıza ihtiyacım var