Yesidil canım allah kolaylık versin. Benim de ikizlerim var. Şahsen emzik vermiyorum ben. Emzikle uyuduklarında, emzik ağzından düştüğünde uyanıyor benim minnaklar. Dolayısıyla pek çözüm olmuyor. Mama verebilirsin. Ben dr tavsiyesiyle ilk zamandan beri gece yatmadan önce veriyorum. Sindirimi anne sütüne nazaran uzun olduğundan uyku süreleri daha uzun sürüyor.