Misskokulum Arzuderin yaaa minicik bi de masallah suphanallah hayırlısı ile ağrısız acısız olur insallah ameliyatı o parmağa benim yerime öpücük kondur 😘
MuhammedAmine Arzuderin Mest etti gece gece beni bu ayaklar 😋Maşallah yavrunuza 🌸 Bu gecenin suyu yüzü hürmetine İnşAllah çok kolay ağrısız geçsin ameliyat süreciniz ♥️
Arzuderin MuhammedAmine Allah razı olsun. Amin insallah sıkıntısız ağrısız bi şekilde geçer. Tüm şifa bekleyenlere şifa versin Rabbim. Ondan gelen başımız üstüne 🤲
Pamuk_seker Arzuderin oy maşallah Allah sana soga versin inşallah sağlıcakla büyüsün prensesin teşekkür ederim 🙃
zeynes benim kzimin da bi elinde 6 parmagi vardi . kemik ve eklemle baglantisi yoktu bi damarla bagli gibi ama parmagin ust kismi gelismisti tirnak falanhersey vardi. 1 aylikken ameliyat oldu cok kisa sürdü. lokal anestezi oldu. iki dikis falan vardi
Elif_Umay_Ali zeynes bahsettiğiniz sekilde benim kızımın da her iki elinde var ve suan 2 buçuk aylık. Daha ayrıntılı gorunemedik ama hemen aliyorlar mi bana 1 yasina kadar beklersin diyenler oldu
Arzuderin zeynes aylık kontrolüne başka bir doktor araştırıyorum inşallah tekrar detaylı bi görüşmem gerek nasil bir yol izlemek gerekli
Aylinsmom Arzuderin Yerim onun parmakalarını benn 😍 bi akrabamızın oğlunda vardı cocuk okula başlayınca ameliyat oldu. Zorluk yaşanmadı. Ama bu yenidoğan sen cok da stres yapma annesi 😍 hayırlısıyla gecer
Nltka Arzuderin doktor daha iyi bilir tabi ama araştır bence tam yürüme öncesi tramva yaratıp yürümek istemeyebilir yani yürümeye yakın olması çok saçma gibi geldi 🤔 inşallah ağrısız sızısız en kısa sürede kurtulur minnoş
Arzuderin Nltka Aylık kontrolumuzde yeni bir doktor araştırıyorum daha detaylı bi araştırma yapicam bakalım inşallah
Yapraksarmam Arzuderin o 6. Parmağa yemek üzere talibim 😍 İngilizce öğretmenimin iki elindede 6 parmak vardı. Ve soyadıda 6 parmaktı. Bence hiç sorun oluşturacak bişey değil içini ferah tut sende. Çok geçmiş olsun 😍🙏
Elif_Umay_Ali Caglaa merhaba benim kiziminda her iki elinde var. En küçük parmagin başladığı yerden biraz uzunca bir et parçası var ve ucunda minik ve tirnakli bir topak var. Kızım 2 buçuk aylik suan. Siz kendiniz mi 9 aya kadar beklediniz acaba
Caglaa Elif_Umay_Ali aynen o sekildeydi bizimde sallaniyodu et parcasi gbiydi aynen bide cok soğuktu orasi kan akışı olmadigndan. . Yok 5 aylikken rdv vermisti doktor aslnda 5-6 aylikken ameliyat olacakti ama biz turkiyeye izine gelecektik oyuzden ertelemistik biraz 9.aylk olduğunda denk geldi oyuzden. eger kemik yoksa içinde cok kolay oluyomus ameliyati. Suanda kizim 17 aylık bide nokta kadar izi kaldi gecti bile.
Aryasare Arzuderin Maşallah yaaa bıdık bıdık nasıı güzelll 😍😍😍 Geçmiş olsun inşallah ameliyat süreciniz ağrısız cabucak geçer biter 🙏
CatBoy Arzuderin kuzenimin oğlunda vardı el parmağındaydı onun. Basit bir ameliyattı diye hatırlıyorum 7 sene kadar oldu.