Arzuderin bizi cocuk doktorumuz genel cerraha yonlendirdi. 15 gunluk kontrolde . gittik gorustuk. gun verdi tamamen uyutmayalim kucuk bisey o kadar anesteziye gerek yok dedi. bende ameliyat idasini uzaktam goruyirdum. 1 aylikken oldu. igne yaptilar 5 10 dk uyussun diye bekleyip hemen aldilar . toplam 1 saat kalmisizdir herhalde … giris çıkış falan .. ama bu donemde cocuk doktorunda kontrolnuz falan yoksa direkt genel cerraha randevu alabirsinizi. venim tarif ettigim sekilde damarla bagli olana aksesuar parmak diyorlar doktorlar