Hemsirebianne iki_erkekannesi31 yoğun bakım hemşiresiyim, malum bütün hastalar açık bir ortamda olunca ne kadar korunsam da bulaştı 😕
iki_erkekannesi31 Hemsirebianne anladım canım çok çok geçmiş olsun. Benim kardeşime de bulaşmıştı iş yerinden. Şükür ki evdeki kimseye geçmwden evde atlattı hastalığı ilaçla. Bi de bebeğimi falan da öpmüştü bilmeden. Bizim hiç birimize geçmedi çok şükür.
Hemsirebianne Deletedmom280 annem, babam ve eşim baktılar Allah razı olsun hepsinden🥰 emziriyordum evet 17 aylık şuan ama ilaçlar 21 gün kalıyormuş bu yüzden emzirmeyi de bıraktık
16102018 Hemsirebianne çok geçmiş olsun inşallah bi an önce biter şu hastalık. Neyse ki bebeğiniz yeterince anne sütü almış olsun sağ salim yanındasınız ya o yeter🌺
Srht Hemsirebianne çok çok geçmiş olsun. Allah sizden razı olsun. Görevden öte yaptıklarınız… en uzun ayrılığınız bu olsun inşallah Allahım başka ayrılık yaşatmasın.
Birkucakmutluluk Hemsirebianne evimden 2 kişide korona çıktı (+) büyük ihtimal eşimden bizlere bulaştı. tam 2 hafta önce ateş eklem ağrısı baş ağrısı oldu ve yavaş yavaş tat koku tamamen gitti bende. Bugün 2. Hafta tat biraz almaya başladım ama koku hala almıyorum. 😟😟 test yapmadılar bana ama koronayı atlattım veya atlatıyorum diye düşünüyorum.
Cansuaysima Hemsirebianne çok geçmiş olsun sevindim atlamanıza hele rabbim bebeği olan anneleri korusun🤲 Bid sorum olacak pozitif çıkıp tedavi gördükten sonra negatif çıktıktan sonra test tamemen etkisi geçmiş oluyormu yani daha kimseye bulaştırma riski yok dimi
Hemsirebianne Cansuaysima çok teşekkür ederim 😇 şöyle oluyor tedaviden 3 gün sonra bi sürüntü alıyorlar o negatif çıktıysa bi 3 gün sonra tekrar test alıyorlar yani 2 testin de negatif gelmesi gerekiyor ve 14 gün evde izole olmanız gerekiyor yani çok uzun ve zor bir süreç
Hemsirebianne ozgurkus çok teşekkür ederim 17 aylık tabiki çok zor oldu hergünüm ağlayarak geçti kokusunu almadan uyumak çok zordu ama geçti şükür
Hemsirebianne iki_erkekannesi31 şöyle bir virüs yani çok garip bir şekilde bebeklere bulaşmıyor, tabi aşı çok önemli burda aşıları yapıldıysa sorun yok