Hemsirebianne eşim aynı şeyleri benden önceki haftalarda yaşadı (+ishal). (3 gün önce onun testi negatif çıktı. Atlattı diye düşünüyoruz çünkü hastalanalı 1 ayı geçti) Ondan sonra ben hastalandım. Ve benden sonra oğlum 2 gün anlamsız şekilde ateş halsizlik vardı çocukta. Diş sandım ama diş çıkmadan normale döndü. 2 hafta önce hastalandığım gün acilde tomo ve kan aldılar. Covid bulgusu yok deyip gönderdiler test yapmadan. Ben iyileşmeye başlarken kayınvalidem hastaneye yattı koronadan. Ondan 3 gün sonrada kayınpederim. gelen giden oldu ama bana test gereği duymadılar nedendir bilmem. 🤷🏼♀️ Açıkçası benide hastaneye alırlar diye korktum. 😕 hiç oralı bile olmadım. Oğlum çok küçük. Zaten atlattık diye düşünüyordum ben. Ağır olanı atlatmıştık çünkü. Dahada ağırı olamazdı bundan sonra. Kayınpederim ambulansla gidince pozitif çıksa benide öyle alırlar diye korktum. :/ siz evde mi tedavi gördünüz? Tüm pozitifleri hastaneye alıyorlar sanıyordum. Kusura bakmayın uzun yazdım