Elif_Umay_Ali zaten bizi bizden başkası anlamaz yaşayan bilir bu durumu, takmamaya çalışıyorum ama hiç boş durmuyor çenesi insan normal doğum yapmama seviniyor sen epitural aldın ama dıyor hep köstek ıkı haftada doğum kilomdan sadece 4 kilom kaldı ona bile kıskançlık yaptı çunku kendisinin evlenmemiş ayı gibi kızı var. Dikişlerim ağrı yapıyordu ilk eve geldiğimde hemen geçer diyemem olacak bunlar çekıceksin artık demişti insan ruhundan zerre anlamaz göğüslerim Yara oldu ağlaya ağlaya emzirdım Bi destek Bi öneri hiçbişey yok siz düşünün yetmedi süt bezesi de oldum ağrı yaptı ınternetten kendim çözümler ürettim Bi kez gel kızım şu yapılır demedi hiç affedemiyorum içimde gittikçe de soğuyorum eşim de uzulmesin dıye anlatamıyorum ama daha da ağır konuşup butun ılışkımizi bıçak gibi kesesim var.