Merhaba güzel anneler. Bebegim 37+2de 3.760 gr ve 47 cm doğdu. Simdi 2 ay 13 günlük ve bir hafta önce saglik ocağında 5.200 gr ve 59 cm boy dediler. İyi yada kotu gibi bir yorum yapılmadı. Neyse uzatmiycam kizlar annem ve dayımın esi sürekli cok zayif olduğunu iddia ediyorlar. Sadece emziriyorum ve bunalıma girdim. Bu gidişle ek mama vermeyi bile düşünüyorum😔 2 gun öncede yengem gördü bu çocuğun yuzu süzülmüş diyor ama halbuki ayni🤷🏻 annem sürekli kilo alsa cok iyi olacak diyor😔 üzülüyorum ve kızıyorum yani napayim ki bu cocuk sissin diye çıkışıyorum. Evst önemli olan kilo degil ama etraftaki söylemler insani yetersiz hissettiriyor ne yazikki. Sizce de boyu ve kilosu az mi ??