Elif_Umay_Ali bence gayet iyi hiç kafaya takacak birşey yok. Eski kafalar hep öyle konuşur. Size tavsiyem etrafınızda çok insan bulundurmayın. Birkere annem bana dedi bu cocuk zayıfladımı ne diye, bende kızdım bir daha demedi öyle birşey, bi de kızım aynı ayda 6 kiloydu. Yani demem o ki eskiler hep birşey söylüyor sakın kafaya takma, doktor söylemeden mama da verme, sende strese girme sütün etkilenmesin. Beslenmene dikkat et sütün yeter bebişe🌺