Tbaltn bebeğim 3 aylık tam 4 gündür olmuşum ama nasıl ateş baş ağrısı halsizlik göğüslerim şiş patlııcak nerdeyse yani virüsten şüphelendik meğer regl olduğum içinmiş Ay böyleyse şimdi hiç olma derim bende emziriyorum ama kimisi emzirdiği için çok uzun süre olmuyomuş bünyeden bünyeye fark var işte