Peri_ss Zezemeze hah işte ayni benim yaşadığım. O dedigin günlerde birden kanamam yavas yavas cogalarak basladi ve ilk 5 gun ayni sekil devam etti azalarak bitti 8 .gun normal seffaf akıntı oldu artik . Adet olmussun sende anlicagin
Zezemeze Peri_ss peki doktor mu dedi adet diye çünkü bazıları adet diyor bazıları lohusa kanaması devamıı diyor
kaansmom Aralık26da doğum yaptım martın 21inde ilk regl mi oldum 2. Reglimde bugün oldum çok şükür 1 ay gecikince bile korkuyor insan 😂 düzelene kadar düzensiz adet görmelerde devam edicekmiş
Peri_ss Zezemeze hayır doktorun demesine gerek yok zaten insan anliyo adet kanamasını. Ayni hamile olmadan onceki gibi adetimi oldum tabi kanamam akinti seklinde azarak bitmişti artik ondan sonra oldum sende olmuşsundur öyle sanırım
Zezemeze Peri_ss evet benimkinin de rengi kokusu aynı regl kanı gibi. Çok garip ben bu kadar erken adet olunabileceğini bilmiyordum.
Peri_ss Zezemeze bende bilmiyodum annemde boyle ayni benim gibiymiş ben ona cekmisim iste oda hemen hamile kalmis . Dikkat etmek lazim
queenMother Selentekeli3 canım ismi tarlusal daha önce vermek istemedim ismini kimseyi yanlış yönlendirmek istemem emzirirken kullanım için net bişey yazmıyordu ben çok rahatsız olduğum için kullandım
Eymeniko_ Tbaltn 6 ay oldu hala regl olmadım ben de emziriyorum. Babannemin dediğine göre bazı kadınlar emzirdiği süre boyunca olmazmış 🤷♀️