3 Ay 7 gün olduk .neden acaba süt korur derler emzirme yapıyorum bende bi belirtti yok vücudum ham ağriyor naail terleme oluyorum adet görmedim en son lohusa kanamam sonrası anlamamadım kimi 6 7 ay olmuyor muş kizlar. Olmadık adet afedersiniz ilişki oldu korunma varken bisey olmaz değil mi. 🤱🙈