FtmYigitim Ebruomer saol canım sizede geçmiş olsun daha çok minik ya 3 aylık kuzum o kadar pişmanım ki nasıl böyle bi hata yaptım diye hep kendimi suçluyorum
Ebruomer FtmYigitim suclama kendini canım, dün doktor da dedi onların kafa yapısı çok sağlam önemli olan bıngıldaga zarar gelmesin sert çarpmasın. Anne yüreği ayağına taş degse içimiz yanıyor ama alışmamz lazım. Okula gidecekler orada basına bsey gelicek diye şimdiden basladım ben düşünmeye 🤦🏻♀️🙈
Deletedmom413 Demirinannesi02 Benim esimde cok pimpirikli bu konuda cocuk diyorum düse kalka büyüyecek tabi yataktan vs degil normal dusmeler carpmalar oynarken donerken yuvarlanirken. Ama hep goz hapsinde cocuk bisey olacak korkusuyla. Yanlz basima boyle bisey gelse esim kizarmi dovermi sovermi bosarmi diye dusunemem bile direk hastaneye kosarim ya ileriye yonelik bi zarar almis olsaydi ya beyin kanamasi gecirseydi ya ölseydi. Ozaman aman olsun esim beni bosamadimi diyecektiniz.
Demirinannesi02 Deletedmom413 canım kimse kimsenin derdini bilmiyor. Eşim çok sinirli sinir hastası bi insan arabayla abisine vurmuşluğu bile var adamın belini kırdı. Cesaret edemedim söylemeye. Hastaneye gelince Hastayaneye hen hiç gitmedim ki nerde olduğunu bile bilmiyorum yabancıyım buralarda ben 1 yıl olacak burda yaşıyorum. Eşim öyle bişi ki çoçuğum pişik olduğunda bile ondan pişik kremi istemiştim kıyameti kopardı evde huzursuzluk çıktı . Sen çocuğa niye dikkat etmiyorsun niye pişik oluyor diye sana basit bi örnek
Ebruomer Turkanzeyneb evet yaptım o halde görünce oda çok üzüldü. Bukadar rahat olmaması gerekiyor baba olsun anne olsun. Ne zorlukla dünyaya geliyorlar.. bizi en iyi biz anlarız her midem bulandıgnda şikayet ederdim dogunca hepsi için tevbe ettim nasıl güzel bi evlat nimeti içinmiş meğer onca agrı sancı. Gözümün önünden ayırmam artık canımz bizm onlar
Deletedmom413 Demirinannesi02 Evde çıkan huzursuzluk bebegimin canindan onemli degil. Siz beni pek anlamadiniz. Dovecegini bilsemde susup bebegimi riske atamam ben.
Demirinannesi02 Deletedmom413 kim bilir belki sinirlenir eline geçen bıçakla öldürürdü beniii. İşte sizde beni anlamıyorsunuz siz sadece Allah korumuş dikkat edin yazın bence öyle Anneliğime laf söylemeyin Benim Öz evladım o. Hiç kimse benim kadar düşkün olamaz ona. Ateşi çıksa ağlamaktan stresten bitiriyorum kendimi
RabiAsya Oyku34 Yaaa 🙈 dikkatiniz, ilginiz için teşekkür ederim. 🥰 iyiyiz çok şükür toparlanıyoruz hamd olsun ☺️Biraz gaz problemimiz oluyor arada, uyutmuyor 🥱 ama olsun iyiyiz şükür 🤲🏻😂
Dorukveannesii Ebruomer çok geçmiş olsun canım benim oğlumda cumartesi günü yataktan düştü ilk ağlamadı kucağıma aldım hemen başladı ağlamaya çok korktum eşimi hemen doktoruna götürdük bir sorun yoktu ama biraz başının yan tarafı morardı inşallah oda geçecek rabbim tüm yavrularımızı korusun🙏
Ebruomer Dorukveannesii off cok geçmiş olsun sizede canım 😞 onlar ağlayınca biz yanıyoruz itiki götürmüşşsüz hemen insanın aklı kalırdı yoksa içim rahat benmde şuan
Demirinannesi02 Turkanzeyneb canım ordan konuşup yarum yapmak kolay. Emin ol eşiniz eşim gibi Sinir hastası bi adam olsaydı siz de söylemezdiniz. Ben cesaret edemedim. Benim eşim bi tartışmada abisine araba vurdu. Adamın beli kırıldı. Bende söyleseydim Emin ol sinirlenir bana da bişi vururdu heralde. Kendi ailem uzakta onları arayıp durumu anlattım onlar bile sakın kocana söyleme durumu kötüye giderse kendin gizli götürmeye çalış diyen Küçük bi örnek verim sana. Oğlum pişik olmuştu krem istedim. Kıyameti kopardı evde huzursuzluk çıktı Sen çocuğa bakarmıyorsun bu çocuk niye pişik oldu diye. Sonra gidip ben kendim aldım. Hastaneye gelince buralara yeni taşındım hastane uzak biraz merkeze gitmem gerekirdi. Tek başıma gidemezdim. Gitsem bile Kaynanamla yaşıyorum gider eşimi doldur felaket şeyler olurdu eminim. Ben bi Anneyim ve o benim Öz evladım. Tırnağı kırılsa içim acır gözüme uyku girmez. Düştüğü zaman neler yaşadım Allah biliyor ya. O yüzden Benim Anneliğime laf yapamazsınız. Belkide Kurban olduğum rabbim halimi görüp bana bağışladı oğlumu çok şükür🤲
Dorukveannesii Ebruomer teşekkür ederim canım ondan çok ben ağladım eşimi aradım çalışıyordu o da nasıl geleceğini şaşırmış telaştan doktor bir şeyi yok deyince oh dedim 🙏
Deletedmom413 Demirinannesi02 Gizlice goturseydiniz ozaman Evet Allah korumus umarim bidahada olmaz yoksa siz yine oturup evde beklersiniz acaba bisey olurmu diye aglayarak.
Meryemozen Ebruomer geçmiş olsun canım dikkatli olmak gerekiyo evet ama olası varmış o kan akacakmış Rabbim beterinden korusun
Demirinannesi02 Deletedmom413 Hastane merkezde. 1 1 buçuk saatlik yol. Tek başıma gitsem Kaynanam evde demiycek mi Sen nereye gidiyorsun. ?? Eşim eve gelince ona da malzeme çıkar abarta abarta beni kötüleye kötüleye anlatır. Canım size ordan yorum yapmak kolay tabi. Anca yaşayan bilir o yüzden bilip bilmeden konuşmayın
kuzeyto Ebruomer ben de cok korkuyorum bu durumdan, siz ucuz atlatmissiniz cok sukur, internetten uclu katlanir yatak siparis ettim, gunduz orda yatiricam. Korkmaktansa surekli, yere yakin yatsin
Oyku34 RabiAsya ay cok sukur demek kuvezden de cikti cok sevindim gerci 37 gunlul olduk bizde sldim happymomu burda gorunce sormak istedim gule gule buyut canim bebegini gaz illa oluyo ya ama bunada sukur yaninda ya yeter:)❤❤
RabiAsya Oyku34 evet canım 38. gününde çıktı minik meleğim 🥰 şimdi 2 ay 8 günlük olduk bile 🌸 Şeninde kuzunu Rabbim bağışlasın inşallah sende güle güle büyüt 🤗