RabiAsya Oyku34 evet canım 38. gününde çıktı minik meleğim 🥰 şimdi 2 ay 8 günlük olduk bile 🌸 Şeninde kuzunu Rabbim bağışlasın inşallah sende güle güle büyüt 🤗
BiricikAilem Ebruomer Ya çok geçmiş olsun ama günah yani babasını başına oturtsaydın madem oraya yatırmış😓 ne diyim ki zaten ne olursa kaşla göz arasında oluyor çok temkinli olmak lazım Allah korusun. Suçlama kendini olan olmuş Allah beterinden korusun.
Ebruomer BiricikAilem sagol canım benm, oda cok üzüldü artık anladı hep bsey olmaz diyordu o halde görünce yavrumu içi gitti onunda ama anne gibi kimse üzülemez 🥺🥺🥺
Eslemssmom Ebruomer çok geçmiş olsun bende 3 buçuk aylıkken düşürmüştüm 😭😭 şükür bişey olmadı daha fazla dikkat istiyor bebeklerimiz allahım korusun
Halime-gcgel Ebruomer çok geçmiş olsun kendini üzme düşe kalka büyüyolar , ALLAH beterinden korusun canm
Dorukveannesii Ebruomer teşekkür ederim canım ondan çok ben ağladım eşimi aradım çalışıyordu o da nasıl geleceğini şaşırmış telaştan doktor bir şeyi yok deyince oh dedim 🙏
Smyrnaasimrani Ebruomer kaç aylik çok üzüldüm dönen bebekler asla korumasizyatirilmaz bazen erkekler rahat davranıyor tecrübe oldu bir daha kazalara karşı daha dikkatli olmanızı sağlar bu durum öyle düşünün. Çok geçmiş olsun
Ebruomer Smyrnaasimrani 7 aylık canım, artık öyle dikkat ediyoruz ki gündüzleri yer yatagı yaptım odamda orada uyuyor. Erkekler cok hareketli oluyor gerçekten zaptedemiyorum 🙈