Ebruomer sizinki iyi yine 7 aylıkmış. Benim oğlum 3 aylık yatağımın üstünde düştüüü😢 yatağımda İstikbal’den yeni almıştım çok yüksekti kenara koyup uyumuşum Salak gibi😢 bebek aklımdan çıkmıştı o kadar uykum vardı ki. Oğlumun ağlama sesiyle uyandım çok korktum çokk😢 ilk kucağıma aldığımda ağlama sesi de kesildi bişi oldu sandım yüzü dudakları kireç gibi olmuştu bem beyazdı 😢Eşim işteydi onu arayıp haber de vermedimmm. Çünk emin olun eşime söyleseydim boşardı döverdi beni kesin. İlk bebeğimiz ve üstüne çok çok titriyor resmen. Hep uyarırdı dikkat et düşmesin falan filan. Akşam eşim eve geldi oğlumu kucakladı ve oğlum dizlerinin üstünde duramıyorduuu😢niye böyle dik ayaklarının üstünde durmuyor bu dedi. Üşüttü heralde ondan dedim. Gece yatarken de inliyordu😫 niye Böyle ses çıkarıyor dedi. Bilmiyorum ki dedim. Eşim bişi anlamadı. Ama ben Eşimden gizli gizli ağladım kaç gün vicdan azabı çektim kendimi suçlu hissettim. Bişi olacak oldu diye aklım çıkıyordu hergün. Şuan oğlum 9 aylık ve çok şükür emekliyor Elhamdulillah☝️Hep dua ettim Allah’a ona bişi olacaksa bana olsun diye