Melegimsin VERA19 canim benimkide hic bir biberonla icmiyordu bende bardakla vermeye basladim oyle içiyor hemde kana kana
Melegimsin VERA19 deneyin ama benimki ilk verdigimde yani bardagi ilk kez goruyor ya oynamaya calisti kendine eline aldi agzina goturdu ama ben tabi kendi elimi cekmedim ben agzina yonelttim oyle hosuna giderek icti sonradan alisti icmeye yaz ya cok sicak cok terliyorlar sivi kaybediyolar su önemli icirmeye calisin susuz kalmasin prenses
ElifkonunAnnesi VERA19 ben şırıngayla veriyorum. Sabahları zaten ilacı var guatr için, ilaçtan sonra oynuyor biraz, emiyor kendi kendine izin veriyorum. Suyu hatta domates ssiuyunu falan da öyle veriyorum biberon doğduğu günden beri almıyor asla
Erencinarinannesi VERA19 avent pipetli suluk kesinlikle tavsiyemdir benim oğlumda hiç bişeyle içmedi sadece onunla içti
VERA19 Erencinarinannesi Kaç aylıkken pipetten çekmeye başladı? Ya benim gözümde onlar vardı çok beğeniyordum ama heryer kapalı olunca bulamadım biryerde normal Nuk suluk aldım
Erencinarinannesi VERA19 ben ilk avent +6 alıştırma bardağı aldım damlattı hep sonra nuk first choice aldım onu da sevmedi içmedi normal biberon hiç almadı evde avent ve mamajoo biberonları var onlarlada içmedi en son avent pipetli aldım 7.5 aylık falandı onu sevdi ve onunla içiyor şimdi 10 ay 12 günlük
Cesurcuk VERA19 oğlumda da aynı sorun vardı birkaç yudumu zorla içiriyorduk. En son alıştırma bardağı aldım ve 13 aylıkken yeni yeni onunla oynayarak su içmeye başladı. Son bir haftadır maşallah güzel içiyor malum havalarda sıcak. Etkili olur mu bilmiyorum ama alıştırma bardağını deneyebilirsiniz
Cesurcuk VERA19 Pipetli olanlarıda var ama benim aldığım normal biberon gibi iki tarafından tutma yeri var ve ağzı farklı. Başta onuda istemez gibi oldu tam pişman olurken sevdi şükür. https://imgyukle.com/i/rdqU91
Pedagog_anne VERA19 meyve suları verin seviyorsa en azından sıvı almış olur suyu da onun da kendi kullanabileceği birşeyle verin benim bebeğim suluk tarzı şeylerle içmeyi sevmedi mesela bardakla içmeyi seviyor değişik şeyler deneyin bardak suluk biberon birinden daha keyif alabailir
VERA19 Pedagog_anne Elma suyu yaptım dün evde,onu da içmedi sanırım sıvılardan hoşlanmıyor kızım.Normal biberonu denedim,suluk denedim,kaşık denedim,normal bardak kaldı denemediğim,umarım onu sever🙏🏻
VERA19 Erencinarinannesi Kızım 6 ay 5 günlük o yüzden pipetliden içemez sanırım,1 ay sonra falan bende ondan alıp deniyim