OgretmenimKukla Ya ben o bardakları çok beğeniyorum aklımda o vardı,ama heryer kapalı olunca bulamadım.Nuk kullanıyoruz normalde de zaten,onun suluğunu buldum ondan aldım.Ama ilerde kısmet olursa Avent’in pipetli bardağını almak istiyorum🙏🏻 Anca böyle alıp kendi kendime seviniyorum işte kızım pek sevinmiyor kullanmıyor😂