Kesinlikle verilmeli benim bebeğim de sadece annesütü alıyordu başlarda ama çay kaşığıyla kaynayıp soğutulmuş sulardan veriyorduk sonra biberonla içmeye başladı mama meme gidiyorduk şimdi 9 aylık bir bardak suyu içebiliyor tek seferde su hastası resmen suyu görünce ağlıyor duş ettirirken bile eliyle içmeye çalışıyor midesi suyla dolan diyenler içinde içtiği an idrar olarak atıyor zaten vucuttan 🥰