Eslinabusra tubist anne sutu yeterli diyorlar uzmanlar ben 6 aya kadar vermedim ama senin bebeğin bizden daha iyi tanırsın eğer çok susadigini düşünüyorsan çay kaşığı verebilirsin
Merveaydn tubist ben hazır suyu kaynatıp ılınyınca veriyorum canım Çeşme suyu kaynatılsada verilmesi taftarı değilim
iki-bal-kiz-annesi tubist eğer çok çiş yapıyorsa ve açıksa vermeyebılırsınız ama az yapıysa koyuysa mutlaka verım ben 40 ınsan sonra hergün verdım bi sıkıntıda olmadı ıkı üç çay kaşığı verın yazık susuz kalabılır
Kuzum35 tubist bende izmirdeyyim kızım 4aylık doktor günde 2.5lt su içmiyorsan su ver dedi. Malum bugün İzmir kavruluyor ilk başlarda sudan midesi bulunan çocuk bugün kaşıkla verdikçe agzını açıyor. Bu arada sadece anne sütüyle besleniyor.
Zeyzey2019_ tubist 4 aylık kontrolünde bir fincan kadar su verebilirsiniz demişti doktoru. Havalar çok sıcaktı ve çok terliyordu kızım.
Aybuke_27 tubist valla benim oğlum 3 aylık doğdu doğalı su veriyorum hiç de bişey olmuyor azda olsa ver yazık
TwinadoMom Derosss bazen çok susamış oluyo verdikçe istiyor zaten çok saymıyorum o yüzden. Bazen oluyor almak istemiyo. 4 bucuk aylığız🤗
Gamze_Defne tubist Kızım 6 aylık fakat ben 3,5 aylıkken başlamıştım az miktarda su vermeye doktorumuz da verebileceğimizi söylemişti ,şimdi daha fazla veriyorum çok sıcak çünkü .Bence vermelisin 🥰
Ysfygz tubist suyu vermeyin demelerrinnin sebebi mideleri çok küçük süt yerine su kaplamasin diye icirmeyin diyolar.cunku sütün yüzde yetmisi filan su.ama ben 8 günlükten itibaren veriyorum hafta bir iki üç çay kaşığı .hiçte bir şey olmadi.cocuk çok seviyor suyu.serinliuor yüzüne parlaklık geliyor.korkma derim abartılmadigi sürece verebilirsiniz
Rukiyemiran Ysfygz aynen canım katılıyorum bende doğduğundan beni veriyorum çok seviyor suyu burda 6 aya kadar vermeyipte sonradan içmeyen cocuk cok
Hunili tubist bebek sularını kullanmanızı öneririm vitamin ve mineralleri dengelenmiş oluyorlar şebeke suları ilaçlı yani hepimiz biliyoruz. 1 çay kaşığı sudan da hiçbir şey olmaz ama anne sütü de alsa mama da alsa su vermenize gerek yok. Bence su vermeden önce idrarını kontrol edin rengi koyulaştıysa yada koku varsa idrarında suya ihtiyacı vardır demektir. Suya ihtiyaç duyduğunda dudakları kurur önce bunlara göre su verebilirsiniz.
Dunyamsensn2008 tubist Bence sormaya dahi gerek yok bu sıcakta bitki kuruyor dilimiz damagimiz kuruyor bebeğinize karnı tokken su icirebilirsin yazık günah.
Morcivert061 tubist ben Temmuz ayında Antalya’da doğum yaptım sade e emzirdiğini için hiç su vermedim hep emzirdim doktorda verme dedi. Ama mama veriyorsan verebilirsin die biliyorum
Dunyamsensn2008 Morcivert061 Evet böyle söyleniyor sonrada çocuğun böbreği kuruyor idarar enfeksiyonu oluyor ve doktor kısıyor insan hiç mi su vermez diye doktordan doktora görüş ayrılığı var tıpkı bizimki gibi 🌺
OZge35_5 tubist canım dogdugundan beri veriyorum ben. İzmir’de hele tabiki ver. Ha bı de şu var ben mama ile besliyorum. Anne sutunde su var dio herkes ama. Bence yinede su verilmeli. Sütun yeri ayrı. Heleki su havalarda yazık gunah