Mervedefne54 tubist arkadaşlar hava çok sıcak bebelerinize muhakkak şu verin ben 2 saatte bir icebildigi kadar veriyorum enfeksiyon olur idrar yollarında
Blackcloud tubist Ben veriyorum, İstanbuldayız bizde burasıda yanıyor, bir kaç çay kaşığı veriyorum azar azar.
tubist missannemm sadece zibin üstüne de muslin ortu canim cikartiyor ustunu. nefret ediyor sicaktan napsin yavrum