Deletedmom280 GUBILIK tesekkurlr Yogurt pek sevmıyr meyveli bılr aldım denedim o yuzden kefir sevecgnı sanmıyrm ama bı denim
GUBILIK Deletedmom280 içine bal atın. Tarcın. Az da pekmez. + meyve ( muz çilek kiraz gibi ) tadı baya bayaaa güzel oluyor.
GUBILIK Deletedmom280 arkadasın dedıgını de okudum. Kecıboynuzu özü/ unu ca cok yararlı. Onu da kullanıyorum
Simdibennedenburdayim Devam sütleri var 1+ şeklinde tadı da sütten farklı ben baktım da tatlıydı deneyebilirsiniz belki
ozzge Senihaaa yanlış yönlendirmeseniz insanları. Kızım 1 yaşına girdi ve doktorumuz süte geçiş yaptırdı. 1 yaşından önce önerilmiyor
Senihaaa ozzge nasıl geçiş yaptırdı günde ver içsin mi dedi mesela yoksa yemeklerine vr muhallebilerine mi kat dedi bana bunu söyleyen doktor alerji uzmanı hatta instagramda da birçoğumuzun severek takip ettiği bir doktor
1mom1baby Deletedmom280 denemediyseniz önce küçük pipetli sütleri deneyin isterseniz sütü görmediği için içebilir icmezse az bişey kakao katabilirsiniz kizim sade sutu icmeyi birakinca nesquik cikolatali sut içmeye başladı hazır icirin demiyorum paketli gıda sonuçta ama ben ters bişey yaşamadım
ozzge Senihaaa birimde doktorumuz Prof. Aynı zamanda hastanenin başhekimi. Her yiğidin yoğurt yemesi farklı demekki.
ozzge Senihaaa tercih meselesi değil bu. Olanı söylüyorum internette de bir sürü makale var bunun üzerine. İnsan sağlığıyla oynayacak kadar gaddar sağlık çalışanları yok diye düşünüyorum