Deletedmom280 Kızlar kızm ygrt peynır vs agzna surmuyr emzırym dıe sut vermek istemedim bu zamanda kadr ama artık sutten kalsiyum alsın dyrm ama renginden snrm ayran sanıyor bırz renklendirmek İcın koysam vtmn degeri kaybolur mu
Babe Deletedmom280 kakao bebeginiz icin uygun degil bence.ayrica uykusunu etkileyebilir.pekmezle karistirsaniz ?
Senihaaa Deletedmom280 aslında 2 yaş altı inek sütü önerilmiyor canım faydasından çok zararı olucağı söyleniyor
Senihaaa Ssevey 1 yaşında sadece sütlaç tarzı veya yemeklerine kekine poaçasına canım direk içmesi için 2 yaş
Minikbal Senihaaa 1 yaştan sonra yasak değil sadece günlük 400 mli geçmemesi gerekiyor kansızlık olmaması için
Ssevey Senihaaa Bilmiyordum canım 1 yaştan sonra veriliyor diye biliyorum hep bende oğluma cicibebe falan yada muhallebi de veriyodum biberonda hiç içmedi kızımada öyle yapayım bare teşekkür ederim 💜💜
ozzge Senihaaa yanlış yönlendirmeseniz insanları. Kızım 1 yaşına girdi ve doktorumuz süte geçiş yaptırdı. 1 yaşından önce önerilmiyor
Aysemiraarya Deletedmom280 canm ben sute bir parca sutlu cikolata atiorm mikroda az cevirip iciriyorum dneyebilirsin severek icecektir
GUBILIK Deletedmom280 kefir verin. İçine meyve atın rengi degısır. Kalsiyum ıcın birebir. Sütten iyidir
Deletedmom280 GUBILIK tesekkurlr Yogurt pek sevmıyr meyveli bılr aldım denedim o yuzden kefir sevecgnı sanmıyrm ama bı denim