Zeyzey2019_ Deletedmom280 keçiboynuzu unu var. Hafif de tatlı ve güzel bir tadı var. Aynı kakao gibi rengi. İsterseniz bir deneyin.
Gulzar Senihaaa direk içirtmiyodum bende canım suyla katıp cicibebeyle yediriyodum 2 yaşında şimdi de pek içmiyor😶
Mom107 Senihaaa dr umuz bize bir yaşından sonra ilk bir hafta sulandırarak sonrasında ise direk verebileceğinizi söylemişti öyle yaptık demekki her dr un bu konuda yaklaşımı farklı