Prensesannesiii26 reinamm çok yapiyormu çişini gece 10 aylık ve sabah çok rahat bir kilodan fazla gelir bezi gece boyu degistirmiyorsunuz demi bide hangisini kullanıyorsunuz soft olanı mi
reinamm Prensesannesiii26 benim kızım çok su içer. Hatta doktor diyabetten bile şüphelendi. O kadar çok içiyor. Haliyle çok çiş yapıyor. Asla sızdırmadı
Prensesannesiii26 OlgaArslan kıyamam yaa artık bilincinde ne güzel soyleyebiliyor siz hala bez mi kullanıyorsunuz bu arada çişini ogretmedinizmi yoksa daha erken mi öğrenmesine
OlgaArslan Prensesannesiii26 3 kere denedik ama inatla altına yapmayı tercih etti hamile olduğumdan biraz sabrım azaldı kızmamak için psikolojisini bozmamak için yaza erteledim evim de çok soğuk açıkçası ondan da kaçırıyor olabilir ama birkaç kaçırmadan sonra artık umursamamaya ve daha çok altına yapmaya başladı. Doğum yapınca annem yanıma gelecek bir ay kalacak ben alıştırırım zorlama dedi bekliyoruz şimdilik inşallah ansızın kendi karar verir yapmaya bizi yormadan 😏
Duyguerkac Prensesannesiii26 valla belki beğenmezsinşz ama ben önlem kullanıyorum ne tasırması ne pişiği hiçbir şey yapmadı bebeğim 53 günlük
Emin_e Prensesannesiii26 ben a101in bezini kullaniyorum memnunum, pisik olmadi, ama ben pamukla veya cok zorda kalirsam yenidogan islak mendille siliyorum hep, tasirma vs de yok aksam yatirirken bagliyorum kaka yapmazsa gece sabaha kadar ayni bez
Prensesannesiii26 Emin_e a101 bezi ilk takisimda çok tahriş etti canım onu çoğu kişiden duydum fakat ilkinde böyle olunca maalesef
dilara89 Prensesannesiii26 prima premium care cok memnunum bebegımın poposunda mantar yapmıstı sleepy degıstırdık bunu aldık hemen düzeldi
Duyguerkac Prensesannesiii26 yeni çıkmadıda reklamlara yeni cıktı hem maddi yönden uygun hem de ben memnunum
Balbebek_Egemen Prensesannesiii26 diğeri valla ben canbebe minies sleppy prima hepsini kullandım ama molfix sızdırmıyo kala çıkartmıyor şişmiyo ve çiş yapınca baloncukları sertleşmiyo
Kucukkalbim Prensesannesiii26 Sleepy natural veya molfix hangisi indirimdeyse onu kullanıyoruz ikisindende memnunum
melcay Prensesannesiii26 o zmn hava alan bezler kullanmalısın. Ben sleepy natural ve prima pure kullanıyorum sende dene istersen
Prensesannesiii26 melcay onları denedim canım hani en bilindik markaların hepsini denedim ama yok 😔burdan canbebe ve Molfix soft önerdiler onları sipariş verdim inşallah onlar bari yarar
Prensesannesiii26 Duyguerkac ay ben daha yeni gordum canimreklamlardan sonra duydum o bezi yani önceden adını duymuştum sadece
Prensesannesiii26 OlgaArslan inşallah canım hamileliğinde denk gelmesi sıkıntılı olmuş ama alışır kısa sürede bence