ayazinnannessiii ya ben gerçekten parasında değilim 100 değil şuan 1000 lira olsa alırım artık o dereceye geldim ve evy baby dün gece taktım sabah bı baktım heryeri ıslanmış dün gelmişti ilk defa kullandım yani yüzüstü yatıyor baskı yaptıkca dışa mi çıktı noldu anlamıyorum zaten çok su içen bı çocuk ve gece aşırı derecede bezi dolduruyor ama bugüne kadar hiçbir bezde böyle bir tasma yasamamistim hüsran oldu benim için 😔