Prensesannesiii26 Nurbeyaz oda pişik yaptı canım huggies de pişik yaptı Prima da ama tek pişik yapmayan hani bu bezlerin yanında dandik kalan migrosun beziydi ondada arkasından kakasının her defasında tasmasindan dolayı bikmistim artık
OlgaArslan Prensesannesiii26 prima pure denediniz mi ? Biraz pahalı ama saf bildiğim kadar. Migrosun bezi de iyidir aslında sızdırma olduysa bir büyük deneseydiniz keşke bilemedim ki her bebek aynı olmuyor işte hele pişikli bebek daha zor oluyor 😒
akrky Prensesannesiii26 eğer losyonu bez kullandıysanız öncesinde losyonsuz bezlerin hepsi pişik yapar çünkü losyon ister ne de olsa kimyasal 🤷♀️ ondan pişik yapmıştır 😊
Prensesannesiii26 akrky her türlü bezi denedim canım muşamba gibi olan BİM’in bezini bile denedim en pahalı bezi bile aldım yok anam yok nasıl bı cildi var anlamadım annem çok derdi inşallah senin cildin gibi olmaz diye al korktuğum başıma geldi
Vesiley Prensesannesiii26 ben günde 3 kere pişik kremi sürüyorum canım bepantolun belki de o yüzden olabilir ama en çok primadan memnun kaldım 3 marka denedim ben ve bunda kaldım her bebişin cildi farklı tabi pişiği geçer bebişinin inşallah
Prensesannesiii26 Vesiley pişik kremi her bezinde suruyorum canım ve saat başı çiş yapmamış olsa bile değiştiriyorum yıkayıp kurulayın hava aldırıp kremleyip öyle bezi bağlıyorum ama yok nafile 😔
Anne_6 Prensesannesiii26 goon kullanıyoruz. Geceleri külot bez deneyebilirsiniz. Bir beden büyük alın hatta külot bezi. Lastikleri sıkmasın. Rahat oluyor
Prensesannesiii26 Anne_6 buyukde sızdırma olmaz mı yanlarindan zaten tam bedenine uygun olan beelini sikiyor göbekli biraz premsesim 🙈🙈
Neib Prensesannesiii26 ben normal prima kullandım sürekli taşırma sorunu yaşıyordum usanmıştım artık sonra prima premium care almaya başladım hala da kullanıyorum çok memnunum hiçbir sorun yaşamıyorum🥰
Prensesannesiii26 Ahanife teşekkür ederim canım iki marka denjcem bakalım zaten sayılı kaldı kullanmadığımız
Yazilimcianne Prensesannesiii26 15 aylık olacak neredeyse hiç öyle sorun yaşamadık acaba bir büyük numarasını mı kullansanız?
Prensesannesiii26 Yazilimcianne buyukde kullandım canım ondada bu sefer bacaklarından tasma oldu lastikleri sıkı olmadığı için cildi çok hassas
Ahanife Prensesannesiii26 rica ederim molfix ten çoğu anne memnun sleppyden de öyle 🥰 inşallah iyi gelir 🙂
Prensesannesiii26 Damladerin çok şükür alerjilerimiz bitti canım şuanda sağlık konusunda çok şükür hiçbir sorunumuz yok
minikfare Prensesannesiii26 primanın kalitesi hiçbir bezde yok sanırım.sızdırma bebeğin kilosu pozisyonu bezin bağlanma şekline göre hemen hemen bütün bezlerde oluyor sanırım ama en memnun kaldığım bez prima.sleppy de denedim fakat çişi sızdırıyor kakayı bele kadar çıkarıyor.emiciliğini beğenmedim bezin içindeki emici şeyler iyi değil.en iyisi prima ben premium çare kullanıyorum şu an