ozlemo canım emin ol hiç bir sebebi yok cildi çok hassas ıslak mendil doğdu doğalı kullanmadım dışarda pamuk kullandim evde hep yıkadım saat başı bezi kuru olsada değiştirip yıkayıp kurutup hava aldiriyorum bı on dk kadar sonra sudocrem yada Bepanthol sürüyorum öyle bağlıyorum bezini