Harika3535 ne hemen savaş açıyorsun 😁yok birşey diyemezsin falan demene gerek yok bende fikrimi söyledim emin ol o doktor u da bebekken dakikalarda TV karşısında bırakıp yemek yapmaya falan gitmişlerdir ben sadece bu kadar insanların psikolojisini bozmaya gerek yok diye dedim doktor karşıtı bir insan değilim tabi ki hepimiz çocuklarimiz için yazıyoruz sana ortalığı karistirma demedim alınganlık yapma hakli olabilir ama herşeye bir kulp takıyorlar insanlar çok yoruldu artık biraz tevekkül ya Rabbim korur inşallah ne sağlıklı ki bu devirde düşünsene market ürünleri yiyecekleri bezleri kremler losyonları yediğimiz meyve soluduğumuz hava herşey kirlendi tavuk yumurta hepsinde et bile hepsi hile ile geliyor kirlenmiş geliyor tabağımiza Doktorlar gidin köyde yaşayın diyor ona bakarsan hakli olarak ama mecburi yaşıyoruz böyle... demek istediğim herşey bir şeylere bağlanıyor anlatabilmisimdir inşallah amacım tartışmak değil seninle doktoruna kötü demedim