Deletedmom444 ben doktorumdan çok memnunum zaten bana birşey diyemezsin kimseye diyemezsin burada biz bildiğimizi duyduğumuzu söyleriz sizede yapıp yapmamak düşer kötü niyetli birşey demiyoruz çocuklarımızı düşünmek için evet 10 dakikadan tabi birşey yok 3 yaşındaki çocuğa otizm tanıları konuluyor hanımefendi otizm Ayberk Aksu internete yaz hayat hikayesini oku bu Ayberk dediğim çocuğa benim arkadaşım baktı yakından biliyorum bu doktorlar boşuna okuyor herhalde bende buna şaşırıp kalıyorum ya bilmeden yorum yapıp insanların kafalarını karıştırmıyorum bildiğim konularla tüm anneleri aydınlatmaya çalışıyorum ALLAHIM çocuklarımızı korusun tüm doktorlar bangır bangır bağırıyor ilk zamanlar gelişim dönemlerinde çocukları tv başına televizyon sabit kalan şeylerin başına koymayın diye kaçınılmaz elbetteki 10 dakika kalsın etsin asla koymam etmem diyemem demem de bari böyle ufak tefek şeyleri tanıştırmayayım kar kardır