Deletedmom444 İnan hiç kimseyle tartışmadım bu sayfada lohusası hassas annesi vardır incile incile dikkat ede ede yazdım herkes geçti bu yollardan ondan söyleme tarzları hiç iyi değil diye yazdım çok tepkili geldi yazdığınız bakın ben yazarken bile çok bilmişlik yapmak istemem diyorum her defasında bildiğim bi konuyla ilgili bile bilmişlik taslamam herşey çocuklarımız için işte herşey bu kadar kötüyken telefon vermek tv izletmemek kaçınılmazken bari bazı şeyleri hayatına almayalım çocuğun ben ufak birşey bile duysam midem bulanıyor almazsam bi kayıbım olmaz ama alırsam sorun olabilir olması bile almamama nedendir aklım kafam vicdanım rahat olsun tercih sizin meleklerimiz içim herşey tabiki ALLAHA emanetler ama İnan’ın çevre çağ teknoloji gıdalar herşey çok kötü aman bundan da ne olacak demeyelim ufak şey midemi bulandırıyor sizin tercihin fevri konuştunuz diye bende yazdım kalbini kırdıysam hakkınızı helal edin hayırlı geceler