Meltem53 bebeğiniz kaç aylık. Geçen yaz kızım 4 aylıkken idrarı azalmaya başladı çünkü havalar ısınınca aşırı terlemeye başladı. Terle atıyor demişti doktoru, bez sayısı bu yüzden azalmış. Bu yıl da artık büyüdü ve gün içinde kaka yapmadığı sürece belki 4 defa değiştirmiyorum kuru oluyor genelde. Fark ettim ki daha çok kaka yaparken işiyor.