Basina gelen oldu mu bilmiyorum ama bez degistirme sayimiz azaldi, degistirdigimde de cok az yapmis oluyor dolmuyor eskisi gibi. Altini degistirirken kaciyor. Internette baktim idrar yolu enfeksiyonu gibi bir seylerden bahsetmis korktum biraz. Bilgisi olan var mi ben mi evhamlandim?