hanimeh Estağfurullah ben de bilerek yazdım ki birileri görüp fark etsin diye. Şimdi ben size anlatayım. Çarşamba günü rutin kontrolümüz vardı doktor vajinasını da muayene etti dedi ki burası kapanmış çocuk cerrahının görmesi gerek. Perşembe günü hemen cerraha götürdük. Biz bir önceki gün bayağı araştırdık internette operasyon yapılmamalı son durumda yapılmalı yazıyor. Krem kullanılmalı yazıyor. Cerrah dedi ki o kremler bebekler için uygun değil, ileride ergenlik döneminde hormon bozukluğuna yol acıyor. Bazı bebeklerin tamamen kapanmıyor oluyormus ve vajina düzenli olarak elle ayrıldığında bir süre sonra kendiliğinden açıklayabiliyormuş fakat kızımınki tamamen kapanmış ve doktor su an çişini yapacak kadar yer açık içeri idrar kaçabilir dedi. Aynı gün yani Perşembe günü oraya bir tüp krem sürüldü 45 dk bekledik. Sonra doktor 5 dk içinde orayı bir aletle açtı. Ben zaten bakamadım eşim durdu yanında. Evet çok üzücü bir şey ama Allah daha beter bir seyden korusun napalım. Şimdi üç gün batikonla pansuman yapacağız ve her gün bir süre parmağımla aralayıp öyle tutuyorum. Kapanmasın diye. Size de çok geçmiş olsun merak etmeyın bu işlem vajinaya herhangi bir zarar vermiyor. Çok geçmiş olsun