Elamm zcn01 çok kötü bir durum gece uyanamazsam diye korkuyorum yan yatırıyorum ama sabah sırt üst buluyorum napcaz bilmiyorum aptamil ar aldım ama kullanmadım daha anne sütü alsın diye sürekli kucağımızda dik durmak istiyor yatırdığımız an süt kaçıyor 😢🥺🤦♀️
Ctnayse Elamm arkadaşım sütünü sağıp içine atıyordu bebelacon kovamlaştırıcısını. Ama böylede emmeyi bırakmıştı.
taninmayananne Haticetugra benim bebeğimde reflü vardı püskürür tarzda ve hem ağızdan heö burundan geliyordu kusmuk, gaviscon kullandık anne sütüne katıp biberonla ver demişti doktorum biz öyle kullandık
taninmayananne Haticetugra birde ben yüksek yastıkta yatırdım yani küreğinden itibaren elyaf yastığa koydum yumuşak olduğu için ve kürekten beri yattıpı için birşey olmaz dedi doktorumuzun
Ctnayse taninmayananne bende öyle yaptım bi dönem sonra dönmeşer başlayınca düşüyorlardı şimdi yatağının altına battaniye koydum yükselttim.
sibelyasaralp Haticetugra bizde ayligiz ayni sekikde reflümüz var ilk zamanlar agzindan burnundan kusuyordu evolvia AR kullaniyoruz cok memnun kaldik cok sukur artik kusmuyor, bide maflor damla aldik hem vaaz sancısı icin hemde kusmasi icin cok iyi geldi hala devam ediyoruz
sibelyasaralp Haticetugra basinin altina yastik koy birde emzirdikten sonra hemen yatirma 20 dk falan dik tut sonra yatir canim bizimki hep boyle gecti
Haticetugra sibelyasaralp belim o kadar kötü agriyorki dogumdan sonra oldu buda bebeği taşımakta zorlandığım için hemen yatırıyordum yerine ama şimdi sabretmeye calisiyorum
Ctnayse Haticetugra ben kullanmadım reflü yatağı. Döşeğinin/yatağının altına bataniye katşayıp koydum. Doktorumuz dediki alacaksın ya yatacak ya yatmayacak belli değil alma dedi böyle yap dedi. Ama yatarsa bayağı kurtarıcı olur senin için çünkü istediğin yere götürürsün yerinide yasırgamaz.
btlbtl Haticetugra eger ar mamayi kusmadiysa anne sutu icin bebelac thickener deneyebilirsiniz... anne sutunun kivamini arttiriyor ben cozumu sadece onunla buluyorum.
sseda10 btlbtl Ben de onu kullaniyorum fakat bebegim 3 gun dıskısını yapamiyor 3.gun sonunda yapiyor.sizin de oyle mi acaba normal bi durum mu😔
sibelyasaralp Haticetugra benimde belim ve sırtım cok agriyor ayni sekilde doğumdan sonra oldu hic bir is yapamiyorum cok zorlaniyorum
btlbtl Elamm mamaya yada anne sutune ilave ediyorsunuz kivamini arttiriyor kusmayi onluyor. ar mama gibi oluyor , her markanin ar mamasi yok malesef bende istedigim mamayi alip thickener ekliyorum.🤗
Fulyax Ahhh ahhhh bendede var benimde bebegm 35 günlük bebeğim 😑 mama +süt içiyoo 3 saate bi içip gaz alıyorum dik olarak tutuyorum 1 saat ama yatirinca migdesi bulaniyo gibi yapiyo boyle agzindan baloncuklae çıkıyo dönüyo duruyo hep ,sonra hemej kusuyo 😑😑😑😑 surekli bakmam gerek tuvalete bile gidemiyorum kusup bişey olcak diyeeee, jaaa mamaya katilan bi toz bizde aldık ama yine kusuyo kustuğu ayni maamaninn kivamininda biraz koyu😶 aynı değişen bisey yokk yani 3. Aya kadar devam edicekmiş of of oturup ağlıyorum ,kutunun üstünde yaziyor nasil kullandigini ben hollandada yasiyorum turkiyeyi bilmiyorum