Haticetugra kusma problemimiz olduğu için reflü yatağımız var yan yatırıyorum sağ ve sol olmak üzere,gün içinde ben yanında olmak şartı ile 3 kere 20şer dk yüz üstü yatırıyorum yatağın faydası var tavsiye ederim,biz gavisconun şurububu kullanıyoruz yarım çay kaşığı 3 kere günde sana tavsiyem gazını cok iyi cikar bebeginin mesela ezmirdiginde uyuyorsa yatagina koydugunda birak uyusun eger gazi olursa 5,10 dk icinde uyanir yada gozlerini acarmis o sekilde gazini al uyuyan bebesin rahatini uykusunu dagitmamak lazimmis o an doktorumun dedikleri bunlar bana 42 gunluguz anne sutu aliyoruz