Haticetugra kızım 47 günl0k, ikinci haftadan beri kusuyor maalesef, burnundan ağzından emzirdikten hemwn aonra ya da iki saat sonra bile , alt değiştirirken genelde yabi sürekli kusuyor açıkçası. Doktor kilo takibi yapıyor ilk ay cok iyi kilo aldığı için sadece anne sütüne devam dedi ve bitkisel bi şueup vermişti. Bir kaç gün kullandık kızım cok huzursuzlaştı bende bıraktım. Yatırırken reflü yatagının baş kısımın altına bir kaç şey daha koyup iyice yükseltiyorum. Emzirdikten sonra 30 dk dik şekilde kucagımda tutuyorum. Yani işe yarıyorum derseniz cok yarıyor diyemem. Nöbetleşe başını bekliyruz uykuda kusmasın diye cok yorucu artık. İnşallah bir an önce düzelir bebeklerimiz😞