Eser3458 Bence iyi yapmışsınız susarak. Ne olacaktı bağırış çağırış, üste çakmak için iftira, yalan, iki yüzlülük. Hazır sakinliğinizi korumuşken bozmayın. Ben olsam kesin tepki verirdim. Ama susabildikten sonra da bence stratejik davranın. Ne güzel haberi yok. Ben olsam sanırım özellikle sevmediği erkeklerden biriyle muhabbet ettiğimi söylerdim. İşte beni özlemiş, yüz vermedim ama muhabbetini özlemişim gibi gibi. Tepkisini görün bi. Yok seni boşarım, yok asarım, keserim diyorsa (önce o konuşmaların örneğini alın) buyur bunları açıkla deyin. O zaman ben de seni boşayayım deyin. Üste çıkacak bi durumu kalmamış olsun. Yüzsüz, bi de herhangi biri değil kendisinden hoşlanan biri. Nereye gidecek muhabbet, beklenti ne, amaç ne? Ayıp hakikaten ayıp