Eser3458 Yorum yapıp yapmamakta kararsız kaldım ama dayanamadım. İlk eşimle boşanmama sebep olan hikayenin benzeri. Ben başta önlem almadığım için sonuç boşanmayla sonuçlandı. Eski eşimden hoşlanan bir kız vardı ilk tanıştığımızda eşim istememiş o zamanlar. Benimle tanıştırmıştı arkadaşım diye ama emindim aralarında bişey olamaz diye zaten görüşmeyide kestiler. Evliliğimizin monotonlaştığı bir dönemde faceden eklemiş bu kızı yazışmışlar masumca. Ben büyütmedim arada şehirler de vardı. Arkadaşlar sonuçta onu istese o zamanlar isterdi deyip önlem almadım. Sonra ne yazıkki aldatıldım. Ayrı bir telefon almış bunla görüşmek için tesadüfen telefonu buldum. Kıyamet koptu tabi. Affetmedim boşanma davası açtım. Çok yalvardı ağladı ama gururum kaldırmadı.Şimdiki aklım olsa ilk görüştüklerinde kıyameti koparırdım izin vermezdim. Erkekler çantada keklik olduğumuzda rahatlayıp herşeyi yapabileceklerini düşünüyorlar. Kaybediceklerini anladıklarında ödleri kopuyor. Sizinki de o moda girmiş anlaşılan çocuk olunca gidemez erkekliğimi göstereyim havaları. Ay neyse yine aklıma geldi o günler sinirim bozuldu. Bence alttan almayın izin vermeyin resti çekin.